Розділи

Ми працюємо! Мінімальне замовлення 300грн. Комплектація замовлень 2-5 днів.
Доставка та оплата Контакти Питання та відповіді Новини та статті Зворотній зв'язок
{{ products_in_cart_counter }} Кошик
  • Нажаль, нічого не знайдено...

  • Для початку пошуку введіть більше 2х символів
Ми працюємо! Мінімальне замовлення 300грн. Комплектація замовлень 2-5 днів.

Доставка та оплата

Всі товари можна замовляти поштучно.


Cума мінімального заказу відображається в шапці сайту в помаранчевій смузі і може змінюватися на розсуд магазину.


Залежно від суми Вашого замовлення Ви можете отримати наступну знижку:


від 2000 грн. - 2%
від 3000 грн. - 3%
від 4000 грн. - 4%
від 5000 грн. - 5%
від 6000 грн. - 6%
від 7000 грн. - 7%
від 8000 грн. - 8%
від 9000 грн. - 9%
від 10000 грн. - 10%

Знижка поширюється тільки на замовлення з способом оплати післяплатою, готівкою кур'єру при отриманні.
Знижка розраховується виходячи з фактичної суми відвантаженого товару.


Роблячи у нас замовлення, Ви автоматично погоджуєтесь з умовами роботи.


Постачальник (ТМ "HozSklad") має право відмовити в угоді без пояснення причин.


Ми пропонуємо наступні варіанти доставки:


-Кур'єром по Одесі. Діє акційна безкоштовна доставка. (до під'їзду багатоповерхових будинків або до дверей приватних будинків). Доставка здійснюється з 9.00 до 17.00. Вихідний - неділя. Можлива спільна доставка замовлень із замовленнями на сайті https://babyplus.ua/ (інформацію про спільну доставку необхідно вказувати при оформленні замовлення в поле для коментарів)


-До вантажних автомобілів, автобусів на ринку 7км (безкоштовно). Доставка здійснюється з 8.00 до 10.00. Вихідний - неділя.


-Кур'єрскими службами

 

Відправка замовлень кур'єрськими службами відбувається протягом доби.

 

 

Діє акційна безкоштовна доставка.

Вартість доставки залежить від ваги, габаритів посилки та суми, на яку страхується замовлення.

Тариф страхування складає 0,5%, застосовується на суму замовлення від 300 грн.

При виборі післяплати, додатково оплачується комісія - 1% від суми, не менше 10 грн.

Безкоштовне зберігання на складі до 5 днів. Посилання повертається відправнику після 14 днів зберігання.

Термін доставки: 2-4 днів.

Телефон контакт-центру: 0-800-300-545

Відділення УкрПошти 

 


Вартість доставки замовлення на відділення варіюється в залежності від ваги і габаритів, згідно з тарифами перевізника. Якщо одна зі сторін ящику відправлення вагою до 30 кг перевищує 70 см - тариф між відділеннями множиться на коефіцієнт 1,5. Доступна післяплата. Вартість послуги післяплати 20 грн. + 2% від суми замовлення. Замовлення c відділення потрібно забрати протягом 5 днів з моменту прибуття на склад, інакше замовлення повертається відправнику автоматично. Вартість доставки, в порівнянні з іншими кур'єрськими службами, висока. Час в дорозі 1-2 дня. Телефон контакт-центру: 0-800-500-609

Відділення Нової пошти

 

Шановні клієнти! Переконливе прохання, забирайте посилки своєчасно.

 

Послуги кур'єрської служби сплачує покупець.

 

 

За замовчуванням вантаж страхується на повну суму замовлення. Якщо Ви хочете застрахувати вантаж на мінімальну суму, повідомте про це при відправці замовлення. Замовлення, відправлені післяплатою завжди страхуються на повну вартість.

 

Якщо Ви не встигнете забрати посилку, відвантажену післяплатою за період безкоштовного зберігання, відправити Вам посилку знову післяплатою ми не зможемо. Вартість пересилання за не забраний товар оплачує покупець.

 

Повідомлення про відправку товару з номером транспортної декларації ми надсилаємо електронною поштою і SMS після відправки.

 

Рекомендуємо переглядати товар на складі вантажоперевізника, з наступною компенсацією за пошкоджений товар, якщо вантаж застрахований.

 

Оплатити замовлення ви можете після отримання інформації про те, що замовлення зібраний:

 

- на банківський рахунок

Просимо Вас заявляти платежі по електронній пошті або в наших месенджерах, вказавши дату, час і суму оплати.

- в кур'єрській службі при отриманні товару (післяплатою) *

- нашому кур'єру при доставці Вам товару

*У разі відмови від замовлення, ми залишаємо за собою право не приймати подальші замовлення від клієнта. (Збір замовлень досить трудомісткий процес, враховуючи асортимент. Відповідно збірка-розбір замовлень уповільнює відвантаження замовлень інших клієнтів, що є неприйнятним.)

 

Працюючи з нами, ви економите час і гроші!

 

Умови роботи:

 

Складання замовлення.

 

Ми приймаємо замовлення, надіслані нам тільки з сайту. По телефону і по електронній пошті замовлення не приймаються. Прохання враховувати термін збіра замовлень, який відображений в шапці сайту.

Перед відправкою замовлення перевірте, чи все необхідне Ви включили в замовлення, а також чи всі побажання по забарвленням вказані. Побажання по забарвленням приймаються тільки ті, які вказані при подачі замовлення в полі для коментарів. Коментарі на пошту, по телефону не приймаються, тому що немає можливості перевіряти, чи є лист з побажаннями по кожному замовленню, а на момент дзвінку замовлення вже може бути відправлене на склад. .

 

Збірка та доставка замовлення.

 

Середні строки збирання замовлень розміщені в шапці сайту в помаранчевій смузі і можуть змінюватися в залежності від завантаження складу. Замовлення надходить на збірку тільки після уточнення всіх питань у клієнта, якщо такі питання є.

 

Відправлення замовлень кур'єрськими службами відбувається вранці. Зазвичай кур'єрські служби доставляють замовлення на протязі 1-2 днів. Уточнити, доставлений чи вже товар, Ви можете в кур'єрській службі за номером декларації.

 

 

Інша інформація.

 

Ми продаємо товар поштучно. Ви маєте можливість замовити по 1 штуці. Але в цілому сума замовлення повинна бути не менше мінімальної.

 

Є деякі товари, які продаються упаковками. Це набори посуду, товари для прибирання та інші, розпаковувати які немає можливості (вказується в описі товару, наприклад "ціна за набір 12 шт").

 

Ми не замінюємо брак і бій під час перевезення. Ми не відправляємо свідомо пошкоджений або не працюючий товар. Але перевіряти весь вміст коробок немає можливості, включати в мережу, розпаковувати і т.д. Існує ризик прихованого браку, варто попереджати про це своїх клієнтів, якщо Ви працюєте під замовлення. Товару із заводським браком практично немає, але все ж його варто враховувати в своїй націнці.

 

 

Також варто враховувати ризик псування товару при перевезенні. Якщо Ви отримуєте товар через кур'єрські служби, або за допомогою інших перевізників - то наша відповідальність закінчується в момент передачі товару перевізнику. Ми пакуємо товар так, щоб він в процесі перевезення та ймовірного неакуратного поводження не отримував пошкодження. Товар пакується в картон та стрейч-стрічку, крихкий товар - в пухирчатий поліетилен. Але, на жаль, бій під час перевезення іноді трапляється. За замовчуванням вантаж страхується на повну вартість. У разі, якщо при отриманні вантажу Ви помітите його пошкодження, псування чи втрату частини товару - кур'єрська служба зобов'язана буде компенсувати Вам його вартість. Вартість страховки залежить від кур'єрської служби. Якщо Ви хочете, щоб ми застрахували вантаж при відправці на мінімальну суму - вкажіть це в коментарі при оформленні замовлення. Замовлення, які відправляються післяплатою - страхуються за замовчуванням, згідно умов перевезення кур'єрськими службами.

 

Вирішення питань за отриманими замовленнями.

 

При виникненні питань по замовленню після його отримання - помилки при складанні, недовезення якийсь позиції, браку і т.д. - Вам необхідно написати лист на пошту відділу рекламацій [email protected], вказати в темі листа "Рекламация", і вказати в листі докладний опис проблеми, або ж зв'язатися з відділом рекламацій по Тел / Viber: +380661655713 для отримання консультації про способи вирішення цих проблем. На протязі декількох днів відділ рекламацій розбереться з проблемами, що виникли і дасть відповідь щодо можливих варіантів їх вирішення. Рекламації на замовлення приймаються протягом 3х днів після отримання замовлення. 

 

Повернення коштів.

 

У разі, якщо після відправлення посилки, у Вас залишилася передоплата - Ви можете використовувати її в наступному замовленні, при відправці наступного замовлення ця сума відніметься автоматично. Також, ви можете запросити повернути передоплату на Вашу картку. В такому випадку Вам потрібно написати листа на нашу пошту з темою "Повернення грошей", і вказати Ваші дані і номер картки, а також ПІБ власника картки. Лист повинен бути відправлений з тої ж адреси, з якої і було зроблено замовлення. Повернення грошей проводиться в п'ятницю, як найменш завантажений день.

Дякуємо за Ваше повідомлення!

Чекайте обробки модератора.